2. Modelos de xestión preventiva
Modelos de xestión preventiva
Pártese da premisa que todo accidente de traballo, como calquera incidente con potenciais danos, é un fallo de xestión e polo tanto evitable sempre que se leven a cabo as accións oportunas. A dirección ten que asumir o compromiso que ten en materia de saúde laboral, e para iso priorizará actuacións e transmitirá ao conxunto da organización a importancia de prever os danos non só para cumplir a lexislación senon polas repercusións que para a empresa supoñen unas boas condicións de traballo.11193
Elementos chave
- Compromiso da dirección
- A organización preventiva
- Plan de prevención de riscos laborais
- A avaliación e planificación preventiva
- As actuacións preventivas básicas
Modelos de xestión preventiva
Para dar cumprimento a todas as obrigas preventivas, a empresa pode optar por organizar o seu sistema preventivo por alguna das seguintes opción:
- Asunción polo propio empresario
- Designación dun traballador
- Contratación dunha entidade acreditada como servizo de prevención alleo
- Creación dun servizo de prevención propio
- Constituir un servizo de prevención mancomunado